Faceți căutări pe acest blog

17 februarie 2018

Afiş eveniment Descoperă ARTA! - 3-4 martie 2018 - Piteşti

Cine crede că a organiza un eveniment cultural este uşor...
se înşală amarnic.
Când comunici cu oameni diferiţi din diferite domenii de activitate este un efort colosal, dar eu am ştiut întotdeauna că pot să fiu un catalizator.:)
Am întânit în ultimii 7 ani tot felul de oameni... artişti cu renume care m-au dezamăgit cu ego-ul lor cât China..., dar am avut puterea să trec peste toate aşteptările mele de la ceilalţi şi să am speranţa că până la urmă voi organiza evenimente cu oameni de calitate. Anul acesta va fi un eveniment diferit, tocmai pentru că eu m-am poziţionat altfel decât în ceilalţi ani faţă de mine în primul rând. :)
Nebunia mea cu acest proiect "Poarta către tine" va fi până la urmă dusă la bun sfârşit şi voi demonstra cu ajutorul celorlalţi (care gândesc ca mine) că într-adevăr ARTA şi CULTURA pot "salva" şi uni cetăţenii oricărei societăţi de virusul manipulării în masă. 
Românii au o multitudine de motive să fie mândri de ei şi de ţara în care s-au născut!!!
Eu sunt mândră de faptul că m-am născut în mijlocul României: Mediaş!!!
Fac tot ce îmi stă în putinţă să scot în evidenţă FRUMOSUL sub toate formele lui în ţara mea: ROMÂNIA!
Puteam să plec de atâtea ori din ţară, chiar am avut câteva încercări, dar ceva mă ţine cu forţa pe acest pământ românesc.
Să fim sănătoşi şi să facem fiecare cum e mai bine nouă înşine şi apoi şi celorlaţi din jurul nostru!

Lista artişti confirmaţi la evenimentul "Descoperă ARTA!" din data 3-4 martie, 2018 - Centrul Cultural Piteşti:

1. Marius Ionescu - poet şi interpret muzică folk  din Piteşti
2. Valentin Lache - artist plastic din Curtea de Argeş
3. Lache Carmen Coca - hand-made din Curtea de Argeş
4. Vasiliu Jeni - hand-made - din mediul rural a judeţului Argeş
5. Vali Horhoianu - hand-made - din Piteşti
6. Gabriela Ionescu - hand - made - din Piteşti
7. Veronica Esanu - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Argeş
8. Plopeanu Mariea - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Argeş
9. Cornelia Maria Dinu - artist plastic - Piteşti
10. Juliana Chuaibi - artist plastic - din Bucureşti
11. Ana Rujan - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Argeş
12. Diaconu Margareta - profesor Palatul Copiilor - din Piteşti
13. Bogdan Ion-Mircea - interpret muzică folk - din Piteşti
14. Cezar Ion Mircea - interpret muzică uşoară - din Piteşti
15. Cristina Dinu - artist plastic - din Ploieşti
16. George Badea - interpret muzică uşoară - din Moreni, judeţul Prahova
17. Rox Anne - fotograf - din Piteşti
18. Amira Răducu - model şi fotomodel - din Piteşti
19. George Acu - directorul editurii Proxima Mundi - din Buzău
20. Nicolae Onu - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Argeş
21. Andrei Onu - meşter popular - din Piteşti
22. Puiu Mihaela - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Argeş
23. Tamura Kafka - fotograf - din Miercurea Ciuc
24. Lungu Florin - artist plastic - din Bucureşti
25. Camelia Neagu-Cogalniceanu - artist plastic - din Brăila
26. Irinel Neagu-Cogalniceanu - artist plastic - din Brăila
27. Nicu Falticineanu - meşter popular - din Fălticeni, judeţul Suceava
28. Oana Neagu - prezentator eveniment - din Piteşti
29. Ion Bratu - artist plastic şi scriitor -  din mediul rural a judeţului Argeş
30. Ilinca Alexandru - meşter popular -  din mediul rural a judeţului Vâlcea
31. Asociaţia Handicapaţilor Neuromotor Argeş - hand made
32. Floria Gopian - meşter popular - din Curtea de Argeş
33. Hajni Stefan - artist plastic - din Bucureşti
34. Madalina Vasile - artist plastic - din Bucureşti
35. Sabina Laiber - filosof cu diplomă - originară din Mediaş, judeţul Sibiu. Nu mă pot localiza că eu locuiesc peste tot şi nicăieri. :)
Invitaţii surpriză vor fi descoperiţi în timpul desfăşurării evenimentului.  
Să ne vedem cu bine şi să ne simţim minunat împreună!
Carmen Elena, îţi mulţumesc frumos pentru colaborarea benefică pe care o avem de atâţia ani de zile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta CONTEAZA!