Faceți căutări pe acest blog

14 septembrie 2015

Multumesc Observatorului de Arges!

Lansarea cărţii Amintiri spre viitor.. autor Sabina Laiber în curând la Piteşti!

carte amintiri spre viitor (1)Ai încredere în vocea sufletului tău şi fii ceea ce simţi să fii indiferent de câte piedici ţi se pun! Te ridici şi mergi mai departe, călătorule! – Sabina Laiber
Stăm de vorba cu Sabina Laiber autoarea cărţii Amintiri spre viitor… şi fondatoarea proiectului O mâna întinsă ARTEI.



poza 2 slÎnainte să ne povesteşti despre cartea ta, spune-ne în câteva cuvinte cine este Sabina Laiber.
S.L. Un om printre oameni ce de multe ori trece neobservat şi alte ori iese în evidenţă atunci când simte că are ceva de transmis. Visul meu a fost să devin actriţa şi după ce am învăţat 19 ani, am absolvit facultatea de Filosofie cu specializarea Sociologie, apoi am terminat facultatea de Psihologie şi am participat la cursuri de dezvoltare personală şi formări în Programare Neuro-lingvistică, am studiat Psihoterapie integrativă, arte marţiale tradiţionale şi multe altele, am păşit pe scenă Teatrului de Artă Bucureşti, că actor amator, în spectacolul 12 Oameni furioşi, anul acesta, la vârstă de 33 ani.
Îmi place să râd mult, şi în primul rând să râd de mine.
Ce reprezintă Amintiri spre viitor… pentru Sabina Laiber?
S.L. Am scris încăpând cu vârstă de 12 ani încurajată de profesoară de limba română Elena Velcea, Şcoală Generală nr.2, iar această carte este un cumul de experienţe din viaţă mea, pe care le-am transpus din gânduri în rânduri… Sunt eu, sufletul meu şi un pic mai mult. Fiecare eseu cuprinde emoţii, senzaţii, transformări continue a unui om simplu, în societatea prezenţa.
Când vei lansa cartea în Piteşti şi unde o vom putea găsi?
S.L. Lansarea cărţii va avea loc în cadrul evenimentului O mâna întinsă ARTEI pe dată de 31 Octombrie – 1 Noiembrie 2015, la Centrul Cultural – Casă Cărţii. Momentan se poate găsi doar în Bucureşti în tonomatele de cultură de la metrou sau poate să fie comandată prin intermediul virtual direct de pe pagină de facebook dedicată cărţii – Amintiri spre viitor. Sunt deschisă la colaborări în vederea distribuirii în librării.
Cu ce crezi că va rămâne cititorul, după ce a terminat ultima pagină a cărţii tale?
S.L. Va fi uimit să se regăsească în gândurile din rândurile mele, pentru că această carte este plină de poveşti de viaţă şi cu siguranţă nu va uită ochii din spatele titlului.
De ce Amintiri spre viitor… şi nu Amintiri din trecut, de exemplu ?
S.L. Simplu. Tot ceea ce e vechi mereu va fi nou pentru mulţi, care cred că ştiu, dar nu ştiu de fapt. Trebuie să precizez că am terminat facultatea de Filozofie, deci sunt un…filosof cu diplomă. Îmi place să mă joc, dar mai ales cu, cuvintele…
Povesteşte-ne pe scurt de evenimentul O mâna întinsă ARTEI. Din ce ştim este la a patra ediţie în Piteşti, ce noutăţi ai în acest an?
S.L. O mâna întinsă ARTEI prin asociaţia Poarta către tine este proiectul meu de suflet prin care îmi doresc în paşi mici şi siguri să dezvolt o mişcare culturală la nivel naţional şi internaţional, în care anonimatul artistic să iasă la rampă. Din punctul meu de vedere ARTĂ este singură calitate a omului de a-şi exprimă existenţa pe acest pământ. Prin urmare, îi încurajez pe toţi oamenii care au un talent şi vor să se afirme, să se facă cunoscuţi să mă contacteze la adresa sabina.laiber@outlook.com sau pe pagină de facebook Poartă către Ţine. Evenimentele sub egida O mâna întinsă ARTEI au scopul tocmai de a promova artă şi cultură românească, prin asociaţia Poartă către ţine.
Poarta către tine este o asociaţie non guvernamentală (ONG), alcătuită dintr-o echipa tânăra care crede în valoare inestimabilă a românului adevărat şi care solicită sprijinul susţinut al celor cu putere de influenţă ce pot face diferenţa.
http://www.observatordearges.ro/lansarea-cartii-amintiri-spre-viitor-autor-sabina-laiber-in-curand-la-pitesti.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta CONTEAZA!